واسه دل خودم

واسه دل خودم

پدرام رحمتی
واسه دل خودم

واسه دل خودم

پدرام رحمتی

ایا می خواهید بدانید چه کسانی شما را در فیسبوک Unfriend می کنند؟

 

ایا می خواهید بدانید چه کسانی شما را در فیسبوک Unfriend می کنند؟



فیسبوک این روزها به عنوان یکی از بزرگترین پایگاهی شناخته می شود که در آن می توان خیل عظیم جوان ها و نوجوان هایی را مشاهده کرد که به ارتباط با دوستان قدیمی، اقوام و خانواده ها و بعضا همکاران می پردازند. این شبکه قابلیت جستجوی بزرگی برای کشف افراد دارد. بنابراین هر روز شاهد پیشرفت این شبکه هستیم و می توان گفن یک ششم مردم دنیا در این شبکه عضوند که واقعا جالب است. ممکن است روزانه چندین درخواست دوستی و ارتباط در فیسبوک داشته باشید که عموما آشنایان این کار را می کنند اما گاهی از طرف دوستان Unfriend می شوید. یعنی آن ها شما را از لیست دوستان خود خارج می کنند. برای اینکه بدانید چند تا از دوستان خود را از دست داده اید ما یک راه آسان داریم که فقط به کار گوگل کرومی ها می آید.

 

Unfriend-Notify-for-Facebook_Chrome

برای شروع کافیست مرورگر گوگل کروم را نصب کنید و از لینکی که در انتهای متن می آید افزونه مورد نظر را نصب کنید. بعد از این می توانید به راحتی لیست دوستانی که شما را Unfriend می کنند را ببینید. این افزونه دقیقا روی قسمت دوستان در فیس بوک کار می کند. یعنی هر بار خواستید ببینید که چه کسانی شما را Unfriend کرده اند به پروفایل خود در فیسبوک بروید و وارد بخش FRIENDS شوید. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید بخش lost friends به شما نشان می دهد که چند نفر از افراد شما را ترک کرده اند و درخواست دوستی خود را لغو کرده اند.

برای افزودن Unfriend Notify for Facebook روی گوگل کروم این جا را کلیک کنید.

این برنامه یکی از برنامه هایی است که باید هر عضو فیسبوک روی مرورگر خود داشته باشد. چرا که مهم است که چه کسانی و به چه دلیلی شما را از لیست دوستان خود می رانند.

برای دسترسی سریع به محتوای آموزشی ما می توانید آدرس خود را در خبرنامه سایت ثبت نمایید ما به شما هر روز ایمیل هایی ارسال می کنیم که حتما به کارتان خواهد آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد